Konvertitberättelser efterlyses!

Här diskuteras sådant som inte faller under ovannämnda rubriker.

Moderatorer: Admin, Admin Basha, islampunkten

Inlägg: 110
Blev medlem: sön apr 09, 2006 16:38

Konvertitberättelser efterlyses!

Inläggav khaduja » sön maj 22, 2011 18:39

Salam alaikoum!

Konvertitakuten är en hemsida och forum som är enbart av och för konvertiter till islam. Vi har en avdelning där olika systrar och bröder skriver och berättar om något som har med konverteringen att göra, det är fritt vad man vill dela med andra och om man önskar vara anonym eller framträda med sitt namn. Jag skulle bli glad om just du ville skriva en text för vår konvertit-sida. Din text kommer i så fall att publiceras här http://www.konvertitakuten.se/konvertiter-skriver/ Om du vill välja en egen bild som ska visas så bifoga även den så ordnar jag det, annars väljer jag något motiv själv. Ni når mig på adressen [email protected]
ws Khadija

Användarvisningsbild
Inlägg: 693
Blev medlem: mån okt 30, 2006 18:59
Ort: Västerås

Re: Konvertitberättelser efterlyses!

Inläggav Fredsagent » mån aug 01, 2011 13:20

(sl)

Varför heter det "konvertitakuten"? Är tanken att den som är i ett förvirringstillstånd "ska jag bli muslim eller ska jag inte" ska vända sig till konvertitakuten och där ta del av olika berättelsen som kan få en att finna ro? Jag har upplevt att många konvertiter har fått berätta sin konvertithistoria så många gånger för olika människor att de inte längre orkar förklara.
Om din man är höst, så bli du vår

Återgå till Diskussioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster