Gud e stor MashaAllah. Jag kunde dött idag!!!!

Här diskuteras sådant som inte faller under ovannämnda rubriker.

Moderatorer: Admin, Admin Basha, islampunkten

Inlägg: 23
Blev medlem: ons aug 19, 2009 16:12
Ort: Sweden

Gud e stor MashaAllah. Jag kunde dött idag!!!!

Inläggav xkurdi » fre sep 25, 2009 14:08

Gud är stor, MashaAllah!
Frukta gud, gud vet allting, gud har koll på allting, gud hör och ser allting.
Gud förlåter folk.
Gud är stor.

Idag var ja i skolan som jag brukar vara, jag va glad igår av ngn anledning men idag så tog jag på mig fina kläder, drar till skolan helt vanligt.
Sen en kompis, säger kom vi drar med Johan hem te han han har cykel.
Jag sa nej, han sa jo komm, jag sa nej sen han sa jo kom sen jag sa okej då!
Vi cyklar 3 st på en cykel, jag kör, johan sitter på styret och kompis nr 2 bawan sitter på sadeln.

Jag kör och johan har handen för bromsarna, han säger kör mot bommen (det är vägen till han), där stog även 3 pensionärer med 1 hund, men jag valde istället att ta andra vägen som är en fet kurva, när vi kommer 10 meter efter kurvan börjar cykeln vingla.
Jag förlorar kontroll och skriker johan stanna, men innan det så sätter jag min fot på marken för att försöka stanna cykeln, johan flyger framåt landar med huvudet, min kompis bawan som sitter på sadeln skriker JOHAAAAAAAAAAAAN. Jag ramlar också med hakan i marken, får cykelstyret i magen o fastnar med benet , min kompis bawan ramlar också men får minst skador.
Jag tar av mig mina byxor och ser blod över, jag drar till ett hus i närheten och frågar om papper hon ger mig, sen drar mina 2 kompisar iväg och springer haltandes till skolan, där får jag hjälp av min gympa lärare och han ger mig plåster.

Alla muslimer här ute, jag var nära på att dö idag och även meja ner 3 pensionärer och 1 hund, men gud valde det rätta för mig och mina kompisar och vi ramla bara själva.
Jag e så tacksam, gud e stor!

Återgå till Diskussioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster