----

Här diskuteras sådant som inte faller under ovannämnda rubriker.

Moderatorer: Admin, Admin Basha, islampunkten

Inlägg: 1
Blev medlem: mån jul 13, 2009 23:00

----

Inläggav mmsyther » mån sep 21, 2009 14:57

---
Senast redigerad av mmsyther fre apr 23, 2010 14:58, redigerad totalt 1 gång.

Användarvisningsbild
Inlägg: 62
Blev medlem: ons mar 11, 2009 10:57
Ort: Kosovo

Re: Svag tro

Inläggav polioscoliosis » sön feb 21, 2010 0:54

Salam broder!
Ingen som har svarat på frågan på ett ar! Subhan'allah! Ska försöka förklara anledningen till problemen, här är svaret.
Retrospektiv litte. För två år tillbaka du bad alla bönen me hög entusiasm utan att vänta en enda minut, mins du det ,du kände dej då full laddad, idag efter två år så känner du dej plötslit ointresserad längre. Varför? Vad ä anledningarna för det.
Orsaken till att du fick svag tro min ärade broder är onanin .Orsaken till att du har blivit lat är onanin. Orsaken till att du börjat ignorera bönetiderna är pga onanin. Orsaken till att du har blivit ointresserad längre av islam är onanin.Varför kan inte hålla dej borta från onani är "beroendet" till det. Så"onanin" me tiden görde att du känner dej som du beskrev här ,det är svårt men när man blir beroende av ngt så tänker man sen på det hella tiden! Men oroa dej inte det finns ingen anledning att oroa sej det finns utväg! Mina råd till hur ska jag kunna komma ur detta.är:
>Håll dej borta från onani,
>Börja "fasta"
>Be alla bönen
>Om du känner dej mogen gift dej.
>Ifall du känner ngn som otöver "hijama" så gör det.
>Ifall du vet ngn som otöver "ruqya" gör det.
Hoppas att du är nöjd me svaret. Hoppas att ngn förklarar mera o bätre än jag gorde. Jag ber alla dom som har genomgått detsamma att förklara hur de har kommit ur detta. Om det är otydlit ngn skriv utan tvekan.Skriv hur har du det i daglägget, jag är litte nyfiken.
Må Gud välsigna dej.
LIVSPARTNER SÖKES!

Återgå till Diskussioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 4 gäster