vet inte hur jag ska göra!

Här diskuteras sådant som inte faller under ovannämnda rubriker.

Moderatorer: Admin, Admin Basha, islampunkten

Inlägg: 1
Blev medlem: lör mar 21, 2009 13:42

vet inte hur jag ska göra!

Inläggav johannat » sön mar 29, 2009 20:34

hejsan! jag vet inte ut eller in.. jag har träffat en muslimsk man som jag är väldigt föälskad i och han säger att han känner samma för mig. men saken är den att hans mamma har valt en fru åt honom. han vill inte gifta sig med henne men känner sig tvingad. hans famij har aldrig valt någon fru åt hans bröder som är gifta med engelska kvinnor. efter hans pappas död har har mamma ändrat inställning och anser nu att det är jätte viktigt att han gifter sig med en muslimsk kvinna från hemlandet. vad ska vi göra? jag är inte tillräckligt insatt i islam och den muslimska religionen/traditionen så jag kan finna ett bra svar. som jag förstått det kan man inte tvinga in i äktenskap, jag läste på någon sida att man måste berätta för varandra om ens dåliga sidor.. borde inte hans känslor för mig vara en sån sak som inte är bra i ett äktenskap. hans mamma vet om mig men vill absolut inte att vi ska ses, han har bett henne om att få gifta sig med mig, så alltså vet hon om hans känslor! vad ska jag göra? tacksam för svar

Återgå till Diskussioner

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster