Volontärarbete i Maghrib 2011

Diskussioner om matrecept från olika muslimska kulturer, reseskildringar, Umra och/eller Hajj.

Moderatorer: Admin, Admin Basha

Användarvisningsbild
Inlägg: 1697
Blev medlem: ons apr 19, 2006 14:18

Volontärarbete i Maghrib 2011

Inläggav N_N83 » fre jan 13, 2012 0:31

(bis)

(sl) kära kära svenskmuslim medlemmar. Jag hoppas att ni alla har det bra inchaAllah. Nu har jag äntligen sammanställt något för er att läsa om min livs bästa upplevelse hitills alhamdulillah. Här får ni läsa om mitt volontärarbete och vad jag fått ta med mig från det. Jag hoppas texten kan tjäna som inspiration och reflektioner. Jag ser fram emot era kommentarer och ni ska få en bildvisning senare i tiden inchaAllah. Jag återvänder inom kort till Taroudant där jag ska fortsätta arbeta, om ni har några frågor eller något ni vill bidra med så hör gärna av er till mig innan vecka 6. Ni är alla i mina böner och jag önskar er allt gott! Jumua mubarak!

Texten håller på att redigeras och publiceras inom kort inchaAllah. Rabbi m3akoum!
"When the student is ready,the teacher appears"

Användarvisningsbild
Inlägg: 318
Blev medlem: mån apr 03, 2006 11:54
Ort: Norsborg

Re: Volontärarbete i Maghrib 2011

Inläggav UmmAbdallah » fre jan 20, 2012 0:20

Assalaamu aleykum kära syster!

Vad trevligt att se dig skriva här igen! Ser såklart fram emot att läsa din berättelse insha Allah.

Fortsätt ha oss i din dua! :)
Guds Sändebud, må Guds frid och välsignelser vare med honom, sade: ”Paradiset är deras byte som samlas och minns Allah"

Återgå till Mat, resor och semester

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst