[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4752: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4754: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4755: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4756: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Svenskmuslim.nur.nu - Visa tråd - syria.nur.nu - Sh. al-Yaqoubi om om situtationen i Syrien

syria.nur.nu - Sh. al-Yaqoubi om om situtationen i Syrien

Här diskuterar vi allt som publiceras om Islam i media, och hur man ska reagera på ett inteligent sätt i överensstämmelse med Profetens (frid vare med honom) moraliska exempel.

Moderatorer: Admin, Admin Basha

syria.nur.nu - Sh. al-Yaqoubi om om situtationen i Syrien

Inläggav b » sön okt 09, 2011 17:37

BsiamiAllah

http://syria.nur.nu
En blog om situationen i Syrien

Sheikh Muhammad al-Yaqoubi var fram till nyligen verksam som föreläsare i Umayya-moskén i Damaskus och höll fredagspredikan i al-Hasan-moskén i Abu Rummaneh. För tre månader sedan avskedades han och blev belagd med talförbud p.g.a. sitt stöd till demonstrationerna och sin kritik mot regimen.
Senast redigerad av b sön okt 09, 2011 17:44, redigerad totalt 1 gång.

Re: syria.nur.nu - Sh. al-Yaqoubi om om situtationen i Syrie

Inläggav b » sön okt 09, 2011 17:40

2011-10-08:

Bild

B­­­­y Shaykh Muhammad al-Yaqoubi

To all people involved in the Syrian and Arab revolutions; to political leaders struggling for their peoples and to all Muslims under oppression:

This is the right time to come back to Allah, the time to repent and return to Him and the time to beseech Him; ; as this is the key to our relief and the means for us to be given the authority of our ancestors and be true heirs to them. “Who else will answer the call of the distress, lift hardships and appoint you as inheritors of the earth?” ...

Read more on http://syria.nur.nu/2011/10/08/1198

Återgå till Muslimer och Islam i media