SD i Strömsund: "Förbjud muslimer"

Här diskuterar vi allt som publiceras om Islam i media, och hur man ska reagera på ett inteligent sätt i överensstämmelse med Profetens (frid vare med honom) moraliska exempel.

Moderatorer: Admin, Admin Basha

Inlägg: 75
Blev medlem: sön jan 25, 2009 23:16

SD i Strömsund: "Förbjud muslimer"

Inläggav SixThreeFive » lör sep 11, 2010 10:41

http://www.aftonbladet.se/nyheter/valet ... 7764640.ab

Är detta inte precis samma sak som judeförföljelserna på 30- och 40-talen? När de började? Kan mänskligheten verkligen inte leva i frid, utan att smutskasta varandra för det ena, det andra eller det tredje?

Användarvisningsbild
Inlägg: 130
Blev medlem: sön aug 24, 2008 21:52
Ort: Skärholmen

Re: SD i Strömsund: "Förbjud muslimer"

Inläggav mostafa » lör sep 11, 2010 14:58

(sl)

Ja, du har väl sammanfattat det så att det inte finns mycket att tillägga. Det hemska är att Herr SD-politikern har fått mycket stöd på web-kommentarerna på en artikel i lokalpressen.

http://op.se/val2010/1.2317260--sd-vill ... -stromsund
Guds vind blåser alltid, men jag måste hissa mitt segel

Inlägg: 110
Blev medlem: sön apr 09, 2006 16:38

Re: SD i Strömsund: "Förbjud muslimer"

Inläggav khaduja » sön sep 12, 2010 18:30

(sl)
Det är kusligt att så många som 6% faktiskt sympatiserar med SD. Och jag blir även skrämd över muslimers ointresse för politik. Många muslimer röstar inte vilket faktiskt kan vara skillnaden mellan om SD kommer in i Riksdagen eller inte.

Användarvisningsbild
Inlägg: 36
Blev medlem: lör nov 14, 2009 3:58
Ort: Sweden

Korkat!

Inläggav Idris » tis sep 14, 2010 22:01

(sl)

De där stollarna verkar inte ha alla hästarna hemma. Som om alla muslimer va invandrare.Ifrågasätter man invandringspolitiken ska man inte stämplas som rasist, men efter denna artikel vet v i ju att partiet står för islamofobi. Och islamofober är lika med antisemiter och dessa ska motarbetas från grund till botten.

Återgå till Muslimer och Islam i media

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster